مقالات

قیمت آسمان مجازی | دلایل تفاوت قیمت آن ها در بازار + استعلام

قیمت آسمان مجازی در وحله اول به ضخامت آن ها بستگی دارد و اینکه نوع چاپ و کیفیت آن ها در هزینه نهایی تاثیر گذار می باشد . البته مجموعه تیدا دکور با تجربه چندین ساله در زمینه تولید این محصولات سعی دارد تا محصولی ارزان ولی با کیفیت تولید کند . البته شایان ذکر است که طرح و رنگ و مدل در هزینه نهایی این محصولات تاثیر گذار نمی باشد . ولی اگر شما طرح و مدل خاصی را مد نظر دارید و می خواهید محصول شما به صورت سفارشی تولید شود در این صورت باید هزینه بیشتری پرداخت کنید . قبل از هز چیز پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با آسمان مجازی را برای درک بهتر این مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

دلایل تفاوت قیمت آسمان مجازی در بازار

اولین مساله تاثیر گذار در تفاوت قیمت آسمان مجازی در بازار روش های تولیدی و کیفیت نهایی کار تولید شده می باشد . مجموعه تیدا دکور با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا این محصولات را تولید می کند و به همین دلیل محصول تولیدی در سایز 60*60 از کیفیت و شفافیت خیلی خوبی برخوردار است . البته این محصولات علاوه بر در ضخامت 2 میل در ضخامت های بیشتر هم تولید می شوند که همین امر هم باعث افزایش قیمت آن ها می شود فقط توجه فرمایید ضخامت استاندارد ما 2 میل می باشد و ضخامت های بیشتر به صورت سفارشی تولید می شوند .

 

قیمت آسمان مجازی

نحوه استعلام قیمت آسمان مجازی

همکاران عزیز قبل از استعلام قیمت آسمان مجازی باید از طریق واتس آپ اطلاعات همکاری خود را ارسال کنند و بعد از تکمیل کردن فرم عاملیت فروش ما اقدام به دریافت لینک کانال و لیست همکاری کنند . به اطلاع می رسانیم همکارانی که قصد دریافت نمونه کار دارند باید هزینه نمونه را پرداخت کنند و این هزینه عودت داده نخواهد شد و شایان ذکر است به تمامی همکاران بعد از ثبت اطلاعات همکاری ان ها در مجموعه تیدا دکور فایل PDF طرح و مدل ها ارسال می شود . مشتریان خانگی نیز می توانند به صورت غیر حضوری ( آنلاین ) یا حضوری با مراجعه به آدرس ما خرید خود را انجام دهند .

منبع :

 سایت مرجع به زبان فارسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا