مقالات

قیمت سقف کشسان | تاثیر هزینه بر کیفیت چاپ سقف های کشسانی

قیمت سقف کشسان به متریال مصرفی در تولید آن ها و همچنین نوع چاپ بر روی آن ها بستگی دارد . این محصولات شامل محصولات تولید داخل و وارداتی می باشند . معروف ترین برند وارداتی باریسول می باشد که از قیمت بالایی هم برخوردار است ولی این محصول در بازار کم می باشد یا بهتر است بگوییم شاید دیگر وجود ندارد . خوشبختانه بسیاری از شرکت ها با وارد کردن متریال و دستگاه های پیشرفته چاپ اقدام به تولید این محصولات می کنند که با توجه به کیفیت تولید از هزینه های متفاوتی بر خوردار هستند . پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز با محصول سقف کشسان آشنا شوید تا مفاهیم این صفحه را بهتر درک کنید . 

قیمت سقف کشسان UV

قیمت سقف کشسان UV به دلیل نوع چاپ از سایر محصولات بالاتر می باشد . زیرا این نوع چاپ که به وسیله لامپ های UV انجام می شود از دوام بالایی بر خوردار است . و به سختی بر روی کار خش میافتد و در هنگام حرارت دادن با هیتر و کشیدن پارچه رنگ و طرح کار کیفیت خود را از دست نمی دهد . البته دستگاه های وارداتی چاپ این محصولات با هزینه بالایی وارد کشور می شوند به همین دلیل چاپ UV از هزینه بیشتری بر خوردار است . البته شما مشتریان عزیز می توانید قبل از خرید از مجموعه ما هم استعلام قیمت سقف کشسان را بگیرید و بعد از اطمینان از هزینه پایین نزد ما ثبت سفارش کنید .

 

قیمت سقف کشسان

تاثیر قیمت بر کیفیت سقف های کشسانی

همیشه وقتی شما کالای ارزانی خرید می کنید باید دلایل ارزان بودن آن را بررسی کنید در مورد ارزان بودن قیمت سقف کشسان در برخی از مجموعه ها و تفاوت زیاد آن با سایر مجموعه ها باید کمی تامل کنید به فرض مثال اگر جنس پارچه مصرفی در تولید این محصولات از کیفیت پایینی بر خوردار باشد زمانی که شما از مدل بک لایت استفاده می کنید ممکن است به مرور زمان با تغییر رنگ کار مواجه شوید و یا در هنگام نصب و حرارت دادن با هیتر ممکن است کار زیبایی خود را از دست دهد پس قیمت سقف کشسان شما با کیفیت کار ارتباط مستقیم دارد پس پیشنهاد می کنیم خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا محصولی با طول عمر بالا خرید کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا