مقالات

قیمت پرده چاپی | دلایل تفاوت هزینه + استعلام قیمت پرده پانچی

قیمت پرده چاپی یا پانچی به جنس پارچه آن و اینکه در هنگام خرید با ابزار اضافه به فروش می رسند یا نه بستگش دارد . در مجموعه تیدا دکور هزینه سوراخ کردن جای حلقه ها جداگانه دریافت نمی شود و اینکه محصولات ما از نظر هزینه به دو دسته تقسیم می شوند بدون ابزار آلات و با ابزار آلات چون در برخی از مواقع بسیاری از مشتریان ابزار آلات را در اختیار دارند و نصب شده هستند و فقط نیازمند تغییر پرده هستند و به همین دلیل خرید ابزار برای آن ها هزینه اضافی می باشد . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با پرده چاپی را مطالعه فرمایید .

دلیل تفاوت قیمت پرده چاپی

مهمترین مساله در مورد تفاوت قیمت پرده چاپی جنس پارچه مصرفی در تولید آن ها می باشد به فرض مثال پارچه مخملی استفاده شده در این محصولات دارای مدل و برند های متفاوتی است که تاثیر مستقیم بر هزینه دارند مساله بعدی دیگر نوع چاپ آن ها می باشد که به دو مدل ساده و UV انجام می شود . چاپ یو وی با حرارت لامپ بر روی پارچه طرح را چاپ می کند که همین مساله باعث پایداری رنگ پارچه در برابر نور خورشید و مقاومت این محصولات را در برابر مواد شوینده می شود ولی در چاپ معمولی که در بازار ارزان تر هم می باشند ممکن است بعد از شستشو تا زمانی که کار اتو بخار شود چین و چروک هایی که بر روی پارچه خط می اندازند باعث از بین رفتن رنگ کار شود و یا به زبان ساده تر رد چین و چروک ها بر روی پارچه باقی بماند .

 

قیمت پرده چاپی

نحوه استعلام قیمت پرده پانچی

شما مشتریان عزیز می توانید برای گرفتن استعلام قیمت پرده پانچی با خط ویژه ما به شماره 02128428514 داخلی فروش اینترنتی سایت تیدا دکور تماس حاصل فرمایید و با اعلام کد هزینه را از کارشناسان ما سوال کنید . همکاران عزیز ابتدا باید فرم عاملیت فروش ما را به صورت آنلاین تکمیل کنند و بعد از آن از طریق واتس آپ به ما پیام دهند و شرایط و نحوه دریافت آلبوم و نمونه را از ما سوال کنند . توجه داشته باشید که آلبوم ها و نمونه های این شرکت دارای هزینه می باشد ولی برای همکاری یک ماه امانی در اختیار فروشگاه قرار می گیرند در صورت عدم فعالیت یا باید هزینه نمونه ها را پرداخت کنند و یا اینکه نمونه ها را به دفتر شرکت تیدا دکور مرجوع کنند .

منبع :

سایت دیجی کالا

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا