مقالات

قیمت آیینه دکوراتیو | دلایل تفاوت قیمت و نحوه ثبت سفارش آن

قیمت آیینه دکوراتیو در مرحله اول به جام و رنگ آن ها بستگی دارد به فرض مثال جام های وارداتی مثل چینی گران تر از ایرانی می باشند . گاها به دلیل پایین آوردن هزینه به جای جیوه از رنگ استفاده می کنند و یا جیوه را به صورت یک لایه می زنند . البته قطر برش 2 میل ، 4 میل و ... نیز در هزینه نهایی تاثیر گذار می باشد . فقط توجه داشته باشید گاها طرح کار هم در قیمت آیینه دکوراتیو تاثیر گذار می باشد .  معمولا اگر ابعاد شما اختصاصی باشد و ما در آن ابعاد شابلون آماده نداشته باشیم شما عزیزان باید هزینه شابلون را هم پرداخت کنید . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با آیینه دکوراتیو را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

دلیل تفاوت قیمت آیینه دکوراتیو

قیمت آیینه دکوراتیو در شرکت های مختلف متفاوت می باشد و همیشه سوال همکاران این بوده است که چرا لیست قیمت آیینه دکوراتیو ما از سایر شرکت ها گران تر است ؟ در جواب این دوستان باید بگوییم اولین نکته دستگاه های تولیدی ما می باشد که تماما از کشور ایتالیا وارد شده اند و در هنگام برش به هیچ عنوان جام لب پر نمی شود . جام های ما از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و این کیفیت به راحتی در آیینه خود را نشان می دهد چون جام های ارزان تر دارای موج می باشند و کیفیت رنگ آن ها هم پایین می باشد . مثلا در رنگ طلایی ما هم جام چینی داریم و هم ایرانی درجه یک که این دو هزینه متفاوتی دارند و نکته پایانی اینکه مجموعه ما به هیچ عنوان با جام های درجه دو و سه کار خود را تولید نخواهد کرد .

 

قیمت آیینه دکوراتیو

قیمت آیینه دکوراتیو و ثبت سفارش آن

همکاران عزیز برای دریافت استعلام قیمت آیینه دکوراتیو و دریافت لیست همکاری از طریق واتس آپ اطلاعات همکاری خود را ارسال کنند و بعد از آن با دریافت لینک کانال لیست همکاری را هم از کارشناسان ما دریافت کنند فقط توجه داشته باشید در ارسال به شهرستان هزینه بسته بندی بیشتر می باشد تا بار سلامت به مقصد برسد و شرکت تیدا دکور فقط سلامت بار تا باربری را بر عهده می گیرد و هیچ مسولیتی در ازای سلامت ارسال بار ندارد و بسته بندی ضخیم تر فقط به عنوان اطمینان خاطر می باشد و تضمینی ندارد پیشنهاد می کنیم برای تضمین سلامت بار با پزداخت هزینه بیشتر نوع بسته بندی را باکس های ام دی اف انتخاب کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا