مقالات

کارگاه کمد سازی در تهران | برترین کارگاه تولید مصنوعات چوبی

کارگاه کمد سازی با توجه به دستگاه های تولیدی خود به مجموعه های کوچک و بزرگ تقسیم می شوند ولی در بعضی مواقع کامل نبودن دستگاه های تولیدی باعث تاخیر در تولید می شود . همین مساله در نهایت باعث بد قولی در تحویل کار می شود . مجموعه تیدا دکور از کامل ترین مجموعه خط تولید بر خوردار می باشد و تولیدات خود را توسط کادری مجرب و حرفه ای انجام می دهد از این رو احتمال خطا در تولیدات ما بسیار کم می باشد . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله ساخت و تولید کمد را مطالعه فرمایید .

برترین کارگاه کمد سازی

در تعریف بهترین کارگاه کمد سازی چند مولفه وجود دارد که تمامی آن ها در کنار هم مشخص کننده برتری نهایی می شوند که در اینجا به چند نکته کوتاه اشاره می کنیم . اول اینکه مدرن بودن دستگاه ها بسیار مهم می باشد چون اگر دستگاه های تولیدی فرسوده باشند دارای تیغ های کندی می باشند پس در هنگام برش ورق ها را لب پر می کنند . دستگاه ها باید هر یک ماه سرویس شوند و اگر ایرادی دارند و نیاز است برنامه آن ها آپدیت شود انجام شود و در انتها تیمی که با دستگاه ها کار می کنند باید از علم کافی از آن ها بر خوردار باشند و از بروز خطای انسانی در تولیدات کاسته شود .

 

کارگاه کمد سازی

کارخانه کمد سازی در تهران

شرکت تیدا دکور با دارا بودن کارگاه کمد سازی با تیمی مجرب و متخصص و دستگاه های مدرن آلمانی آماده خدمت رسانی به هموطنان تهرانی می باشد خدمات ما عبارتند از : برش ، پی وی سی ، CNC ، وکیوم و ... می باشد . بدلیل قانون منع وجود کارخانه های تولیدی در سطح شهر تهران به ناچار کارخانه های تولیدی ما در شهرک صنعتی چهار دانگه و خاوران واقع شده است تا همکاران و مشتریان عزیز برای حق دسترسی به ما قدرت انتخاب داشته باشند و نزدیک ترین و ارزان ترین مسیر را انتخاب کنند . توجه داشته باشید که هر دو مجموعه تولیدی مجهز به بروز ترین دستگاه های دنیا می باشند و از نظر کیفیت تولید هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند .

نحوه بستن قرارداد تولید سری

فروشگاه های مصنوعات ام دی اف و نئوپان می توانند با مراجعه به دفتر ما اقدام به بستن قرارداد کنند . شرایط این قرارداد به دو صورت تنظیم می شود . یک اینکه متریال توسط مشتری تامین می شود که ما در این زمان فقط هزینه خدمات برش و پی وی سی و مونتاژ را از آن ها دریافت می کنیم ولی در مدل دوم متریال را خود مجموعه تامین می کند که با توجه به درخواست مشتری برای آن ها فاکتور می شود و مشتری باید کل مبلغ فاکتور را پرداخت کند و بعد از آن متریال خریداری می شود و خدمات آن توسط کارگاه کمد سازی تیدا دکور آغاز می شود .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی 

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا