مقالات

قیمت صندلی | تفاوت قیمت مدل های چوبی و ماساژ + روش ثبت سفارش

قیمت صندلی به مدل های مختلف آن بستگی دارد به فرض مثال مدل های چوبی از سایر محصولات مشابه گران تر است . در مقابل محصولات پلاستیکی از سایر آن ها ارزان تر است هر چند چون خارج از بحث ما می باشد در مورد آن ها صحبت نخواهیم کرد . این محصولات به دلیل تنوع بالا از هزینه های متنوعی هم بر خوردار هستند . پس از این رو پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با مدل های صندلی را مطالعه کنید تا اول با مدل های متنوع آن ها آشنا شوید . حال در ادامه به بررسی اختلاف هزینه تولید دو محصول پر فروش این محصولات خواهیم پرداخت پس با کمی حوصله تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

دلایل تفاوت قیمت صندلی ماساژ و جوبی

تفاوت قیمت صندلی ماساژ و چوبی به متریال مصرفی در تولید آن ها بستگی دارد . شایان ذکر است که این دو محصول کاملا از خانواده های جدا می باشند ولی در اینجا به طور مختصر در مورد هر یک از آن ها صحبت خواهیم کرد . صندلی های ماساژ با توجه به کاربردهایی که دارد از هزینه های متفاوتی بر خوردار است به فرض مثال هر چقدر این محصولات پیشرفته تر باشند از هزینه بیشتری بر خوردار هستند . البته جنس روکش های آن ها معمولا از چرم می باشد ولی گاها برای کاهش قیمت صندلی در تولید به جای چرم طبیعی در تولید از چرم مصنوعی هم استفاده می شود .

 

قیمت صندلی

قیمت صندلی در مدل های چوبی به جنس چوب مصرفی اعم از راش ، گردو ، افرا و ... بستگی دارد . و هر چقدر متریال مصرفی در تولید این محصولات بیشتر باشد این محصولات گران تر می باشد . الته سبک طراحی در این موضوع بسیار مهم می باشد . گاهی اوقات در طرح های سلطنتی منبت کاری با دست بر روی این محصولات انجام می شود که باعث بالا رفتن هزینه در ساخت و تولید آن ها می شود ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر این موضوع مقاله آشنایی با صندلی راک را که جزو سبک های لاکچری می باشد مطالعه فرمایید . نکته پایانی اینکه برای درک کیفیت دو محصول مشابه فقط کافیست آن دو محصول را در دستان خود وزن کنید تا دلیل اختلاف قیمت آن ها را درک کنید .

نحوه ثبت سفارش و استعلام قیمت صندلی

قبل از ثبت سفارش شما می توانید برای استعلام قیمت صندلی به دو روش تماس تلفنی و برنامه واتس آپ با ما در ارتباط باشید . در تماس تلفنی به دلیل شلوغ بودن کارشناسان فروش ما شاید زمان انتظار برای پاسخگویی زمان بر باشد . ولی در ارتباط با واتس آپ چون همزمان چندین کارشناس پاسخگوی شما عزیزان می باشند سریعتر می توانید استعلام قیمت بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید  توجه داشته باشید در هنگام سفارش حتما نوع محصول همراه با تعداد و کد آن را دقیقا اعلام کنید تا سریع تر فاکتور فروش خود را دریافت کنید و مجموعه ما را هم در سریعتر انجام دادن کارها کمک کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا