مقالات

صندلی چوبی | بهترین مدل های این صندلی + خرید آنلاین آن ها

صندلی چوبی از قدیم یکی از پر کاربرد ترین وسایل در دکوراسیون داخلی بوده است و می توان گفت معمولا این محصولات را با متریال چوب می شناسند هر چند در مدل های مدرن و جدید امروزی تلفیقی از این متریال با فلز ، پلاستیک و ... را شاهد هستیم . این محصولات در مدل های لهستانی و راک و ... پر فروش ترین محصولات می باشند و البته شرکت تیدا دکور با دارا بودن کارگاه اختصاصی توانایی تولید طرح های سفارشی شما را دارا می باشد و اکثر این محصولات با متریال افرا ، راش ، گردو ، روس و ... تولید می شود . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با صنذلی را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

بهترین مدل صندلی های چوبی

انتخاب برترین مدل صندلی چوبی با تنوع مدل آن ها بسیار کار ذشواری است و اگر این محصولات را از نظر ظاهری و متریال مصرفی مورد بررسی قرار دهیم می توانیم بگوییم معمولا کالا هایی که با چوب خشک راش تولید می شوند از ما بقی محصولات با کیفیت تر هستند و اگر بخواهیم این برتری را از نظر طاهری مورد بررسی قرار دهیم می توانیم مدل های راک را بدلیل ظاهر زیبای آن ها نسبت به سایر مدل ها برتری دهیم . شایان ذکر است از نظر ظاهری انتخاب مدل کاملا کار سلیقه ای می باشد و ما نمی توانیم به صراحت مدل خاصی را انتخاب کنیم چون جایگاه و مکان استفاده از این محصولات هم بسیار مهم می باشد به فرض مثال شما برای میز ناهار خوری نمی توانید از مدل راک استفاده کنید .

 

صندلی چوبی

خرید آنلاین صندلی های چوبی

برای خرید آنلاین صندلی های چوبی می توانید از طریق واتس آپ به ما پیام دهید و بعد داخلی مدیریت فروش سایت تیدا دکور را انتخاب کنید و بعد از آن ابتدا کد محصول و مدل آن را اعلام کنید تا استعلام قیمت بگیرید و اگر از قیمت ما رضایت داشتید با ذکر مشخصات فردی و آدرس پستی و شماره تماس و اعلام کردن کد انتخابی درخواست صدور فاکتور کنید .و بعد از تسویه فاکتور توسط شما بار به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد البته این امکان فقط برای مشتریانی فراهم می باشد که در سایت تیدا دکور عضو شده باشند . بدون واریز و تسویه فاکتور بار برای شما ارسال نمی شود لطفا در این رابطه اصرار نفرمایید .

منبع :

سایت دی جی کالا

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا