قیمت پارکت و قیمت لمینت | دلایل تفاوت قیمت این محصولات با هم

قیمت پارکت و قیمت لمینت همانند سایر کالاها در هنگام خرید یکی از مهمترین مسائل می باشند . که ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با دلایل تفاوت در آن در این دو محصول آشنا کنیم . این موضوع در فروش کالا امروزه بسیار تاثیر گذار است . اما ما قصد داریم تا به شما کمک کنیم تا بتوانید قیمت محصولات خود را بروز داشته باشید و روزانه از آن ها اطلاع داشته باشید . و تمامی مسوولان فروش ما موظف هستند در این زمینه نهایت همکاری را با شما عزیزان داشته باشند .

قیمت پارکت لمینت در ارتباط مستقیم با متریال مصرفی در تولید آن ها دارد که برای درک بهتر این موضوع شما ابتدا باید پارکت و لمینت و تفاوت آن ذو را بشناسید که ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با پارکت و لمینت را برای درک بهتر این موضوع مطالعه کنید . هرچند در حالت کلی پارکت بسار گران تر از لمینت است زیرا متریال مصرفی پارکت از چوب طبیعی می باشد ولی متریال مصرفی در تولید لمینت MDF , HDF می باشد . در ادامه باید به استحضار شما مشتریان عزیز برسانیم که تمامی برند های موجود در سبد کالای تیدا دکور دارای دو قیمت همکاری و مصرف کننده می باشد . که در ادامه در مورد دلیل این مساله به طور مجزا صحبت خواهیم کرد .

 

قیمت پارکت لمینت

  

قیمت پارکت لمینت برای همکاری

همکاران عزیز توجه داشته باشند بعد از آنکه اطلاعات همکاری خود را همانطور که در بخش خرید پارکت لمینت توضیح دادیم برای ما ارسال می کنند و بعد در کانال تلگرام مجموعه تیدا دکور عضو می شوند و روزانه می توانند لیست موجودی قیمت لمینت های ما را مشاهده کنند و نزد مجموعه ما ثبت سفارش کنند . و تمامی مطالب موجود در کانال تیدا دکور مختص همکاران عزیز در تهران و شهرستان ها می باشد .

قیمت پارکت برای مشتریان خانگی

ما در مجموعه تیدا دکور سعی کرده ایم تا با حذف واسطه ها قیمت لمینت را با هزینه مناسب دست مشتریان خانگی برسانیم . و ما میان حد وسط همکاری و بازار را مد نظر گرفته ایم تا با این کار به فروش همکاران عزیز لطمه وارد نکنیم و مشتریان خانگی هم بتوانند کالای خود را به مناسب خرید کنند . پس از شما مشتریان عزیز خواهشمندیم قبل از خرید کالای خود در زمینه پارکت لمینت حتما از ما در خواست قیمت این محصولات را بکنید تا بتوانید کالای خود را ارزان خرید کنید . ما بین برند های ایرانی پارکت لمینت آرتا و پارکت لمینت دکو و ... از هزینه مناسب تری برخوردار هستند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی