کابینت لاکچری | نحوه طراحی و تاثیر زیبایی آن در دکوراسیون

 کابینت لاکچری مختص مدل خاصی نمی باشد بلکه شما می توانید مناسب با سلیقه خود آشپزخانه لاکچری را داشته باشید . ولی از قدیم تا به امروز لاکچری ترین مدل از کابینت ها از جنس چوب طبیعی بوده است که معمولا به دلیل قیمت بالا بیشتر در خانه ثروتمندان مشاهده می کنید . این محصولات عموما از جنس چوب گردو و راش و افرا و ... می باشد . که این محصولات را بعد از برش رنگ چوب می کنند توجه داشته باشید که رنگ در این میان فوق العاده مهم است و اگر کار بد رنگ شود تمام زیبایی چوب را از بین می برد .

البته امروزه ورق های ام دی اف با روکش های چوب هم موجود می باشد . که قیمت پایین تری نسبت به چوب طبیعی دارند ولی نمای کلی چوب را به ما می دهد . و افرادی که قصد دارند  کابینت لاکچری داشته باشند می توانند از این مدل استفاده کنند . البته امروزه ورق های ام دی اف با روکش های برجسته ( ام باس و سینکرونایز ) نیز طرحی مانند چوب را دارند و در نمای کلی شبیه چوب می باشند که بدین وسیله نیز شما می توانید کابینت لاکچری در منزل لوکس خود داشته باشید . که برای آشنایی بهتر با این مبحث پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با ام دی اف MDF را مطالعه فرمایید .

نحوه طراحی کابینت لاکچری

مهمترین مساله قبل از ساخت و تولید کابینت لاکچری طراحی آن می باشد . عموما طراحی کابینت به وسیله نرم افزار 3DMAX صورت می گیرد که نحوه طراحی در دیزاین و زیبایی آشپزخانه فوق العاده موثر است . مثلا نحوه طراحی در آشپزخانه های کوچک با آشپزخانه های بزرگ متفاوت می باشد که شما با یک طراحی خوب هم می توانید در آشپزخانه خود کابینت مدرن و لوکس داشته باشید . توجه داشته باشید برای طراحی لاکچری حتما باید جزیره را مد نظر قرار بدین و از سنگ کورین استفاده کنید . مجموعه تیدا دکور دارای تیمی مجرب در زمینه طراحی کابینت به صورت سه بعدی می باشد و شما عزیزان می توانید برای مشاوره و راهنمایی با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید .

کابینت لاکچری در دکوراسیون

توجه داشته باشید امروزه در طراحی مدرن ، کابینت ها را به صورت دو طبقه طراحی می کنند و قسمت هوایی کابینت دیگر به سیاق قبل طراحی نمی شود و عموما با دستگیره های سنگی و کریستالی و دستگیره های ممبران طلاکوب و نقره کوب و یا به صورت مخفی تولید می شوند . مطمئنا کابینت های ممبران از پر طرفدارترین محصولات برای آشپزخانه لاکچری به شمار می روند . که در مبحث مربوط به ان ها در مورد ساخت و تولید کابینت ممبران به طور کامل توضیح خواهیم داد . 

 تاثیر زیبایی کابینت لاکچری در دکوراسیون داخلی

در دکوراسیون ایرانی و اسلامی کابینت لاکچری یکی از دغدغه های مهم در هر خانه می باشد . امروزه طرح های جدید و ایرانی و مطابق با فرهنگ اسلامی از طرفداران زیادی بر خوردار می باشد . یکی از مهمترین خصایل دکوراسیون اسلامی قیمت ارزان آن ها می باشد . یعنی شما می توانید با کمترین هزینه هم آشپزخانه ای مدرن داشته باشید . به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم قسمت کابینت های آماده ما را مشاهده کنید چون این محصولات دارای طرح های برجسته می باشند و رنگ بندی های متنوعی دارند و شما می توانید به راحتی با تمام محصولات خانه ان ها را ست کنید .

آشنایی با کابینت لاکچری به زبان انگلیسی