کاغذ دیواری پی وی سی | کاربرد ها و معایب کاغذ دیواری PVC

کاغذ دیواری پی وی سی PVC ( پلی ونیل کلراید ) مقاوم در برابر آب می باشد این محصولات با توجه به گرماژ ( وزن کاغذ ) دارای قیمت های متفاوتی می باشد و نکته مهم در مورد این محصولات تنوع رنگ و طرح بالای آن ها است و همچنین می توان در منازل مسکونی ، اداری ، مهد کودک ها ، مدارس و ... از آن ها استفاده کرد . با وجود این محصولات دیگر نیازی به رنگ کردن منازل نیست و نکته مهم در مورد این محصولات قیمت ارزان آن ها می باشد . این محصولات در مدل های داماسک ، راه راه ، ساده ، اسپرت و ... موجود می باشد و مناسب برای سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، اتاق کودکان ( پسرانه - دخترابه ) و ... می باشد .

کاربرد های کاغذ دیواری پی وی سی

 کاغذ دیواری پی وی سی PVC قابل شستشو می باشد و به همین دلیل قابل استفاده در مراکز اداری ، مسکونی ، حتی اتاق کارمندان در بیمارستان ها و ... می باشد . این محصولات در محیط های مرطوب مانند شمال کشور هم نصب می شوند دیگر کاربرد های این محصولات در دکوراسیون داخلی تنوع طرح و رنگ آن ها در سبک های مدرن ، کلاسیک و ... می باشد که شما می توانید به راحتی کاغذ دیواری PVC را با سبک دکوراسیون خود در خانه ست کنید به فرض مثال اگر شما دارای دکوراسیون کلاسیک مانند ممبران و ... هستید می توانید از طرح های داماسک استفاده کنید . همچنین با طرح های کودکانه می توانید به اتاق کودکان خود زیبایی فوق العاده ای ببخشید . برای درک بهتر مفاهیم این صفحه می توانید مقاله آشنایی با کاغذ کودک را مطالعه کنید .

 

کاغذ دیواری پی وی سی PVC

معایب کاغذ دیواری PVC

کاغذ دیواری پی وی سی PVC هم مانند سایر محصولات علاوه بر مزایا دارای معایب می باشد . این محصولات گاها با متریال ضعیف تولید می شوند و از آن جایی که مواد PVC انتشار دهتنده گاز های سمی می باشند اگر شما در داخل منزل خود بیماران آسمی و تنفسی و حتی کودک دارید حتما سعی کنید از برند های معتبر خرید خود را انجام دهید زیرا ممکن است برای آن دسته از عزیزانی که به آن ها اشاره کردیم بسیار خطرناک و مرگ بار باشند و نکته دوم ضعف کاغذ دیواری پی وی سی PVC  در تماس مستقیم با آب می باشد مثلا اگر پشت دیوار شما شاهد ترکیدگی لوله آب باشیم به راحتی این محصولات بلند خواهد شد پس پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با نصب کاغذ دیواری را برای درک بهتر این موضوع مطالعه فرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی