نصب آیینه دکوراتیو | آشنایی با مراحل نصب و نحوه انتخاب نصاب

نصب آیینه دکوراتیو نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد و از آنجایی که هنگام نصب ممکن است لبه های این محصولات لب پر شود باید با نهایت دقت و حوصله تیکه های این محصولات را بردارید و یکی پس از دیگری بچسبانید توجه داشته باشید که الگو یا نقشه بسیار حائز اهمیت می باسد و به همین دلیل در زمان ارسال محصول شما نقشه کار توسط مسولین کارگاه ما برای شما ارسال می شود . توجه داشته باشید تیکه های پازلی باید به گونه ای در کنار هم قرار بگیرند که به هیچ عنوان درز و یا شکافی مابین تیکه ها مشاهده نکنید . پیشنهاد می کنیم از صفحه آیینه دکوراتیو ما دیدن فرمایید تا با طرح و مدل های این محصولات بیشتر آشنا شوید .

مراحل نصب آیینه دکوراتیو

در این بخش به مراحل نصب آیینه دکوراتیو یا پازلی می پردازیم . ابتدا باید دیواری که قرار است کار نصب را انجام دهیم دوباره متر کنیم و بعد نقشه را بر روی دیوار بچسبانیم توجه فرمایید باید مکانی که نقشه را می چسبانید به گونه ای باشد که به راحتی قابل روئیت باشد . بعد از یک گوشه کار اقدام به چسباندن تیکه ها می کنیم ولی بهتر است که از پایین دیوار این کار را انجام دهید . شایان ذکر است برای نصب آیینه دکوراتیو باید از چسب های مخصوص آن استفاده کنید چون چسب های فوری و آکواریوم به مرور زمان جیوه آیینه دکوراتو را از بین می برند و چسب را باید در چهار طرف هر تیکه از آن بزنید و در ابعاد بزرگتر بهتر است به صورت نقطه ای در وسط هر تیکه هم چسب بزنید . توجه فرمایید مقدار چسب باید به اندازه ای باشد که کار یک دست بر روی دیوار قرار گیرد .

 

نصب آیینه دکوراتیو

طریقه انتخاب نصاب مجرب آیینه دکوراتیو

توجه داشته باشید که در انتخاب نصاب در نصب آیینه دکوراتیو باید نهایت دقت را انجام دهید . زیرا نصاب تاثیر بسیار زیادی در تمیزی کار دارد چون گاهی وقت ها اگر کار توسط افراد مبتدی انجام شود شما ممکن است با لب پر بودن کار ها مواجه شوید و یا در برخی از نقاط کار درز یا شکاف را مشاهده کنید . شما مشتریان عزیز می توانید تمامی مراحل خرید کار و نصب آن را صفر تا صد به مجموعه ما یسپارید تا در انتها کاری زیبا را در خانه و یا محیط کار خود مشاهده کنید . نکته پایانی اینکه مجموعه تیدا دکور در هزینه نصاب ذی نفع نمی باشد و شما بعد از اتمام کار و رضایت از نصب آیینه دکوراتیو هزینه نصاب را در محل پرداخت می کنید . مجموعه ما فقط به شما نصاب مجرب را معرفی می کند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی