چیدمان مبلمان | استاندارد ها و تاثیر آن بر دکوراسیون داخلی

چیدمان مبلمان یکی از مهمترین دغدغه های بانوان ایرانی می باشد و همیشه در خانه ها شاهد جابجا کردن آن ها هستیم تا به مدل دلخواه خود برسیم ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد استاندارد چیدمان این محصولات توضیح دهیم فقط توجه داشته باشید در نهایت نوع چیدمان با سلیقه خود شما باید صورت بگیرد و چیدمان مبل های راحتی و ال شکل و استیل و کلاسیک با هم دیگر متفاوت می باشد و نوع چیدمان در پذیرایی و اتاق ها هم با هم متفاوت می باشد . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با مبل راحتی را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

استاندارد های چیدمان مبلمان

ما به استاندارد هایی در مورد چیدمان مبلمان اشاره می کنیم . یک اینکه شما باید یکی از مصنوعات خانه به عنوان میز تلوزیون را به عنوان مرکز کار مد نظر بگیرید و مبل سه نفره را باید روبروی تلوزیون قرار دهید و فاصله مبلمان باید سه برابر اینچ تلوزیون باشد و اینکه باید فاصله یک متری را از اطراف مبلمان برای رفت و آمد خالی بگذارید چون نباید رفت و آمد ما بین مبل ها باشد و پیشنهاد می کنیم که اگر فضای خانه شما کوچک می باشد از مبل های سه نفره و یا پنج نفره استفاده کنید . معمولا برای مبل های مدرن از میز های منحنی شکل استفاده می کنند و برای مبل های منحنی شکل بیشتر از میز های مستطیلی استفاده می کنند .

 

طراحی و چیدمان مبلمان

 

البته توجه داشته باشید چیدمان مبل های سلطنتی به دلیل سایز و ابعاد بزرگ به هیچ عنوان برای منازل با متراژ کوچک پیشنهاد نمی شود .  بهترین گزینه برای منازل با متراژ کم مبل های ال شکل می باشند چون علاوه بر فضای کمی که اشغال می کنند بسیار جا دار می باشند . در چیدمان این نوع از محصولات فاصله میز مستطیلی و منحنی تا مبل ها باید 10 متر باشد . شایان ذکر است تیم مهندسی طراحی تیدا دکور با سابقه 15 ساله آماده مشاوره و راهنمایی دادن به شما مشتریان عزیز در رابطه با چیدمان مبلمان می باشد . البته کارشناسان ما آماده حضور در محل و بازدید می باشند تا بهترین طرح را برای شما انتخاب کنند .

تاثیر چیدمان مبلمان در دکوراسیون داخلی

مطمئنا مهمترین موضوع در زیبایی منازل نوع جیدمان مبلمان می باشد که پیشنهاد می کنیم ابتدا طراحی منزل خود را در برنامه 3DMAX طراحی کنید زیرا جابه جا کردن مبل ها در محل کار دشوار می باشد . ابتدایی ترین راه برای طراحی اولیه در زمانی که به لب تاپ دسترسی ندارید یک کاغذ سفید است که شما می توانید ابعاد اتاق را بر روی کاغذ بکشید و فاصله ها را مشخص کنید و با در نظر گرفتن مکان تلوزیون و آشپزخانه و سایر مسائل کلیدی محل قرار گرفتن مبل ها را مشخص کنید فقط توجه بفرمایید که محل قرار گرفتن مبل ها باید پشت به آشپزخانه باشد . امیدواریم توانسته باشیم تا شما را با چیدمان مبلمان در این مقاله آشنا کنیم .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی