قیمت کفپوش پی وی سی و دلایل تفاوت آن ها همراه با خرید و فروش

قیمت کفپوش پی وی سی یکی از مهمترین مسائل در انتخاب این محصولات می باشد و عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصولات متریال مصرفی در تولید آن ها می باشد . به فرض مثال محصولات با ضخامت بالاتر به دلیل استفاده بیشتر از مواد پی وی سی از هزینه بیشتری برخوردار هستند . اما برخی از برند ها با مشخصات یکسان و کیفیت برابر دارای قیمت های متفاوتی می باشند که پیشنهاد می کنیم فقط بر اساس نام برند تصمیم گیری نکنید هر چند نباید از برند های متفرقه هم خرید کنید . ما پیشنهاد می کنیم قیل از خرید حتما در مورد برند مد نظر خود تحقیقات لازم را انجام دهید بعد اقدام به خرید کنید . برای اینکه زمانی که صرفا به محصول ارزان فکر می کنید گاها با محصولی بی کیفیت مواجه می شوید . 

دلایل تفاوت قیمت کفپوش پی وی سی

تفاوت قیمت کفپوش پی وی سی همانطور که گفته شد در مرحله اول به ضخامت آن ها بستگی دارد و نکته مهم بعدی در مورد نوع آن ها می باشد که آیا به صورت تایلی ، کلیک دار و یا رولی تولید می شوند بستگی خواهد داشت . البته به دلیل ممنوعیت واردات تعدادی از برند های وارداتی موجود در بازار با قیمت های غیر قابل قبولی به فروش می رسند که خرید این محصولات را پیشنهاد نمی کنیم یک اینکه این محصولات به مرور زمان مستهلک شده اند و دوم اینکه تعدادی افراد به دلیل سو استفاده از مشتریان با قیمت های غیر واقعی اقدام به فروش می کنند . ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کفپوش پی وی سی را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

 

تفاوت در قیمت کفپوش

نحوه استعلام قیمت کفپوش و ثبت سفارش آن

همکاران عزیز برای استعلام قیمت کفپوش ابتدا از طریق واتس آپ با کارشناسان ما در ارتباط باشند و بعد از ارسال اطلاعات همکاری خود فرم نمایندگی و عاملیت فروش ما را دریافت کنند و بعد از تکمیل فرم و ارسال دوباره آن به کارشناسان ما لینک کانال ما برای آشنایی با محصولات را دریافت کنند و بعد از آن اگر قصد همکاری با ما را داشتند نحوه و شرایط دریافت سمپل کار ها و نحوه همکاری را از ما سوال کنند . مشتریان مصرف کننده عزیز هم می توانند با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایند و به صورت حضوری یا غیر حضوری خرید خود را انجام دهند . در خرید غیر حضوری در زمان اندازه گیری نصاب دسته رنگ محصول انتخابی شما را همراه خود می آورد تا رنگ انتخابی را از نزدیک تایید کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی