کفپوش ایرانی همراه با بهترین و ارزان قیمت ترین برند کفپوش

کفپوش ایرانی دارای تنوع بالای برند می باشد و بیشتر این محصولات به دلیل رقابت در بازار فروش محصولات خود را در ضخامت 2 میل تولید می کنند تا با قیمت ارزان تری محصول خود را راهی بازار کنند . این محصولات پی وی سی قابل استفاده در منازل مسکونی و اداری می باشند . بیشتر برند های ایرانی محصولات خود را با متریال های ایرانی و وارداتی و جدید ترین تکنولوژی های دنیا تولید می کنند . خوشبختانه کشورمان در زمینه تولید این محصولات به خود کفایی رسیده است و امروز شاهد صادرات این محصول به کشور های همسایه هستیم . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کفپوش پی وی سی را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه کنید .

ارزان ترین برند های کفپوش ایرانی

با وجود تنوع بالای برند کفپوش ایرانی برخی از برند ها همواره جزو ارزان ترین برند های بازار بوده اند که عبارتند از : کفپوش پلیژن ، آرتا و ... که این محصولات را برای محیط های اداری و پر تردد پیشنهاد نمی کنیم . برخی از برند ها در رنج بعدی قیمتی قرار دارند که در مقایسه با سایر برند های مشابه از قیمت کمتری برخور دارند که عبارتند از : کفپوش ونیفلکس و راک فلور و ... . محصولات تولید کشورمان در این صنف با کیفیت و قیمت های متنوعی تولید می شوند و به دلیل قیمت ارزان تر نسبت به پارکت و لمینت همیشه از فروش خوبی بر خوردار می باشند . خوشبختانه بعد از ممنوعیت واردات محصولات داخلی روز به روز با کیفیت بیشتر و قیمت رقابتی تری راهی بازار شدند .

 

کفپوش ایرانی

بهترین برند های کفپوش پی وی سی

انتخاب بهترین و با کیفیت ترین برند کفپوش ایرانی کار فوق العاده سختی می باشد برای اینکه برای تست کیفیت ما نیازمند آزمایشگاه های پیشرفته هستیم از این رو ما سعی کرده ایم برند هایی را در داخل سایت تیدا دکور معرفی کنیم که جزو بهترین برند های ایرانی هستند و در طی سالیان گذشته با فروش بالا در هر منطقه ای بخصوص مناطق مرطوب شمالی و جنوبی کشور تا به حال به مشکل بر نخورده اند . این برند ها عبارتند از : استراتیفی ، دکو فلور و ... . شایان ذکر است این محصولات به صورت تایل و رول در داخل کشورمان تولید می شوند تا زیبایی خانه های شما را دو چندان کنند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی