چسب کفپوش | آشنایی با مزایا و کاربرد های چسب صنعتی & خمیری

چسب کفپوش ابزاری کلیدی در نصب این محصولات می باشد و معمولا در دو مدل خمیری و صنعتی ( مایع ) در بازار موجود می باشند . که در مورد هریک ار این محصولات به طور جداگانه صحبت خواهیم کرد . توجه داشته باشید در محل نصب نباید رطوبت و آشغال وجود داشته باشد . پس بهتر است قبل از نصب ابتدا با تی یا جارو محل نصب را تمیز کنید تا اثری از گرد و غبار و آشغال حتی ریز وجود نداشته باشد و بعد از آن چسب را به طور هم سطح بوسیله کارتک بر روی زمین پهن می کنیم . ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با کفپوش پی وی سی را مطالعه فرمایید .

مزایا و کاربرد های چسب کفپوش ( خمیری )

چسب خمیری در مقایسه با سایر مدل ها بیشتر در نصب کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات بر پایه لاتکس و پودر های معدنی به همراه افزودنی های شیمیایی تولید می شود و معمولا در بازار در سطل های 4 کیلویی و 10 کیلویی موجود می باشند . این چسب ها مناسب برای نصب در تمامی سطوح می باشند و معمولا برای مکان هایی که کف آن ها کاشی و سنگ می باشد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند چون سبب می شود ما سطحی یک دست داشته باشیم و در مکان هایی که گاها با شکستگی های کوچک و لب پر بودن سرامیک مواجه می شویم درز های کوچک را بوسیله این چسب ها می توانیم پر کنیم و دیگر نیازی به زیر سازی نیست .

 

کاربرد چسب کفپوش

مزایا و کاربرد های چسب صنعتی

چسب صنعتی به دلیل قیمت ارزان و مقرون به صرفه بودن از طرفداران زیادی برخوردار می باشد . این محصولات به صورت مایع لیتری به فروش می رسند . انتخاب یک چسب کفپوش با کیفیت مناسب همیشه یکی از دغدغه های همکاران و مشتریان عزیز می باشد به اطلاع آن دسته از عزیزان می رسانیم چسب صنعتی علاوه بر بوی بد و نا مطبوع موقع نصب از دوام پایین تری هم نسبت به سایر محصولات دارد . و اگر از گوشه کفپوش آب به زیر آن نفوذ کند امکان اینکه نیمی از کار باند شود بسیار بالا می باشد . و همچنین این محصولات بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که کف آن ها با سرامیک زیر سازی شده است . و در مکان های دیگر قابل استفاده نمی باشند .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی