میز مدرن | آشنایی با مدل های مدرن میز ناهار خوری و مدیریتی

میز مدرن شامل مدل های مختلف اعم از تلوزیون ، ناهارخوری ، کامپیوتر ، مدیریت و ... می باشد . در تولید این محصولات به صورت مدرن از ترکیب فلز و شیشه با چوب و ام دی اف MDF استفاده می شود . این محصولات با توجه به جدیدترین مدل های دکوراسیون دنیا تولید می شوند و معمولا در تولید آن ها کمتر از چوب و ام دی اف استفاده می شود و مهمترین راه تشخیص این محصولات از نظر ظاهری طرح های ساده و اسپرت و همچنین قوس دار آن ها می باشد . تیدا دکور با دارا بودن کارگاه اختصاصی توان تولید طرح های پیشنهادی شما را دارا می باشد پیشنهاد می کنیم مقاله میز در دکوراسیون را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

میز مدیریتی مدرن

میز مدرن مدیریتی معمولا با ورق های ام دی اف هایگلاس ، ملامینه مات و براق ، برجسته ( سینکرونایز ) و ... تولید می شود . این میز ها دارای ال متحرک می باشند که راحتی را برای مدیران مجموعه و شرکت ها فراهم می کند البته این محصولات دارای رنگ بندی متنوع فانتزی و طرح چوب می باشند و همچنین ظاهر آن ها کاملا با میز های کلاسیک متفاوت می باشد چون در طراحی آن ها جدید ترین متد روز دنیا رعایت شده است و معمولا ما شاهد شبکه های افقی و یا عمودی بر روی این محصولات هستیم و یا اینکه قسمتی از میز شیشه ای یا تمام شیشه ای می باشد و بر خلاف مدل های لاکچری این محصولات بسیار ساده و شیک طراحی شده اند و همچنین فضای کمتری را هم اشغال می کنند .

 

میز مدرن

میز ناهار خوری مدرن

میز مدرن ناهار خوری معمولا به صورت ساده و بدون منبت کاری تولید می شود . این محصولات فضای کمتری را اشغال می کنند و مهمترین مشخصه ظاهری آن ها صندلی های ظریف آن ها میز های شیشه ای آن ها می باشد البته در تولید این محصولات معمولا از پلاستیک هم استفاده می شود که خارج از بحث ما می باشد و به آن ها اشاره نمی کنیم . نکته بعدی در مورد صندلی این محصولات استفاده کم از پارچه می باشد و معمولا تکیه گاه آن ها از چوب می باشد و نشیمنگاه آن ها هم بسار تخت و در عین حال راحت می باشد پیشنهاد می کنیم مقاله میز ناهار خوری را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی