خرید میز | ثبت سفارش به صورت حضوری و غیر حضوری & خرید آنلاین

خرید میز از قدیم یکی از ملزومات برای تمامی خانه ها بوده است در خانه های قدیمی مدل های چوبی این محصولات را همچنان می توانید مشاهده کنید ولی با پیشرفت علم دکوراسیون داخلی امروزه مدل ها و سبک های متنوعی را شاهد هستید و بعد انتخاب طرح و مدل سخت ترین مرحله خرید به قیمت ارزان می باشد از این رو مجموعه تیدا دکور اقدام به فروش بی واسطه این محصولات کرده است تا نگرانی های شما در این زمینه را برطرف کند و گامی مثبت به سمت حذف واسطه ها برداشته است . پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به آشنایی با فروش میز را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

خرید میز به صورت غیر حضوری و آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ بیشتر مشتریان تمایل به خرید میز آنلاین وسایل خود دارند . از این رو خرید میز هم از این موضوع مستثنی نیست . در این راستا شرکت تیدا دکور اقدام به فروش بی واسطه آنلاین این محصولات نموده است . اگر تصاویر موجود در سایت از کیفیت مناسبی برای خرید شما بر خوردار نباشد با دریافت هزینه ایاب و ذهاب کاتالوگ برای شما ارسال می شود تا در محل و از روی کاتالوگ طرح و مدل خود را انتخاب کنید و بعد با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید و محصول خود را ثبت سفارش و خرید کنید . توجه داشته باشید محصول خریداری شده شما بدون تسویه کامل ارسال نخواهد شد پس در این زمینه خواهشمندیم اصرار نفرمایید .

 

خرید میز

ثبت سفارش و خرید میز به صورت حضوری

مشتریان خانگی برای خرید میز خود به صورت حضوری می توانند به آدرس و لوکیشن ما مراجعه کنند . و از نزدیک از روی کاتالوگ طرح و مدل خود را انتخاب کنند . توجه فرمایید به دلیل نداشتن شو روم برای این محصولات در خرید میز حضوری هم باید از رو کاتالوگ مدل خود را انتخاب کنید . البته اگر نیاز به طراحی دکوراسیون منزل خود با کد انتخابی را دارید کارشناسان طراحی ما با دریافت هزینه و بعد از بازدید از محل شما کد انتخابی شما را به صورت سه بعدی در برنامه 3Dmax و ... طراحی می کنند . تا شما بعد از خرید این محصولات زیبایی خانه خود را چندین برابر کنید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی