کمد ام دی اف | کاربرد های کمد MDF ملامینه در دکوراسیون منازل

کمد ام دی اف MDF با متریال های مختلف اعم از مدل برجسته ، هایگلاس ، ملامینه مات و براق ، سینکرونایز و ... تولید می شود . این محصولات در تمامی مدل های دیواری ، ریلی ، باز شو ، کودک ساخته و تولید می شود . این محصولات شباهت زیادی به چوب طبیعی دارند و یه دلیل قیمت ارزان تر از فروش خوبی بر خوردار هستند . این محصولات به دلیل تنوع رنگ بالا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند . برای ساخت این محصولات عموما از MDF شانزده میل استفاده می شود ما پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با کمد ارزان را مطالعه فرمایید .

کمد ام دی اف ملامینه

کمد ام دی اف MDF ملامینه یکی از پر فروش ترین مدل ها می باشد چون هم ابعاد ورق ها بزرگ است و همین مساله باعث می شود تا هزینه شما کمتر شود و این محصولات ضد خش و ضد لک می باشند و نظافت آن ها هم بسیار آسان می باشد این محصولات با متریال ایرانی تولید می شوند که برخی از برند های تولید شده ایرانی با متریال وارداتی تولید می شوند که از کیفیت بالاتری بر خوردار هستند . این ورق های MDF با روکش های مات و براق تولید می شوند که متناسب با هر سلیقه ای می باشند و مدل های براق آن ها شباهت زیادی به هایگلاس دارند با این تفاوت که طرح های چوبی کمد ام دی اف MDF بسیار طبیعی تر از هایگلاس می باشد . شایان ذکر است مدل های تولیدی با این محصولات به صورت آماده هم موجود می باشند که به صورت سری تولید می شوند و از قیمت پایین تری بر خوردار هستند .

 

 کمد ام دی اف MDF

کمد MDF هایگلاس

کمد ام دی اف MDF هایگلاس جزو محصولات مدرن می باشد و به دلیل جنس متریال مصرفی در تولید آن ها حالت آیینه ای و براق را دارند . از معایب این محصولات می توان به لکه پذیری بالای آن ها اشاره کرد چون معمولا جای دست و انگشت بر روی آن ها می ماند و نظافت کردن آن ها سخت می باشد به همین دلیل برای کمد های کودکان اصلا پیشنهاد نمی شوند . قیمت این محصولات به برند و طرح ورق ها بستگی دارد و اگر از طرح های MDF سه بعدی ، گل دار ، اکلیلی ، طلایی و ... در تولید این محصولات استفاده شود طبیعتا از قیمت بالاتری هم برخوردار می باشند کار های تولید شده با رنگ های سفید معمولا ارزان تر می باشند .

کاربرد کمد ام دی اف در دکوراسیون منازل

کمد ام دی اف MDF در دو مدل ریلی و باز شو و در سبک های مدرن و کلاسیک متناسب با هر سبکی تولید می شود این محصولات معمولا در سبک های کلاسیک با ورق های MDF ام باس و در مدل های برجسته و ممبران تولید می شوند . که در بخش مربوط به این مدل ها توضیحات تکمیلی داده شده است . این کمد ها به دلیل تنوع بالای رنگ و طرح نیاز تمامی سلیقه های متفاوت را بر طرف می کند و در دکوراسیون داخلی منازل از جایگاه خوبی بر خوردار هستند . کمد از مهمترین وسایل در دکوراسیون اتاق خواب ها می باشد و از قدیم یکی از نیاز های منازل می باشد که مجموعه ما قبل از ساخت و تولید این محصولات را طراحی می کند و بعد از تایید مشتری به مراحل بعدی کار می پردازد .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی