ساخت و تولید کمد دیواری + ریلی | همراه با آموزش مراحل ساخت

تولید و ساخت کمد دیواری آن توسط شرکت تیدا دکور با سابقه 12 ساله در زمینه تولیدات محصولات چوبی بدون واسطه انجام می شود . مجموعه ما با دارا بودن کارگاه اختصاصی و انواع دستگاه برش ، سی ان سی CNC با سایز 183 در 366 و نوار لبه چسبان و ... یکی از مجهز ترین کارگاه های تولیدی می باشد که تمامی مراحل راصفر تا صد انجام می دهد . . امکان تولیدات به صورت ممبران ، ملامینه ، چوب ، روکش چوب ، هایگلاس و ... را دارا می باشد . توجه داشته باشید که قبل از تمامی این مراحل مهمترین مساله طراحی و کات مستر می باشد چون بدون اندازه گیری امکان استارت تولید نمی باشد . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله طراحی کمد دیواری را مطالعه فرمایید .

مراحل ساخت و تولید کمد

همانطور که گفته شد مهمترین مرحله در ساخت کمد دیواری اندازه گیری کار می باشد . در کارگاه ابتدا تمامی ورق ها با توجه به کات مستر با دقت بالا برش می دهند چون کوچکترین اشتباه در برش امکان دارد کل ورق را خراب کند و نتوانیم سایر ابعاد را بر روی آن ها برش دهیم و بعد با توجه به کات مستر نوار لبه را می چسبانیم و بعد در قسمت مونتاژ تمامی قطعات بریده شده را با توجه به طرح تایید شده مونتاژ می کنیم . ولی گاهی اوقات به دلیل مشکل حمل و نقل نصابان ما ترجیح می دهند مونتاژ نهایی را در محل نصب انجام دهند . ولی اگر کار دارای کشو باشد تمامی مراحل مونتاژ در کارگاه انجام می شود و فقط بدنه های کار به دلیل سایز بزرگ در محل نصب مونتاژ می شوند .

 

ساخت و تولید کمد

مونتاژ ارزان انواع کمد دیواری

ساخت کمد دیواری ارزان معمولا به صورت سری انجام می شود و متریال مصرفی هم نئوپان می باشد و چون برای داخل کار می توان از تیکه ورق های موجود استفاده کرد پس در نهایت شما متحمل هزینه کمتری می شوید . منظور ما از نمای داخلی در کشو ها بدنه کار و در کمد ها طبقات کار و در جا کفشی ها و میز تلوزیون و ... هم بدنه داخلی و یا پشت کار خواهد بود . چون در تولید کمد دیواری جابجایی ورق ها کمتر می باشد و نقشه و کات مستر و ابعاد یکسان هستند و تعویض نوار لبه هم نخواهیم داشت و در کل کار اجرایی کمتری دارد به همین دلیل هم از قیمت ارزان تری بر خوردار می باشند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی