کمد دیواری ساده | آشنایی با مدل های کمد ساده + قیمت & خرید

کمد دیواری ساده معمولا از ورق های تک رنگ مثل فانتزی و سفید و ... تولید می شود و جزو محصولات مدرن در دکوراسیون داخلی به شمار می روند که زیبایی منازل شما را چندین برابر می کند . این محصولات را با هر رنگی می توان ست کرد که همین مساله دلیل استقبال بالا از آن ها شده است . شایان ذکر است که رنگ های ساده این ام دی اف ها توانایی ست شدن با هر رنگی را دارد . به همین دلیل از فروش خوبی هم برخوردار می باشند که تمامی محصولات اعم از : هایگلاس ، ملامینه ، سینکرونایز و ... دارای رنگ بندی ساده می باشند . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با کمد مدرن را برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مطالعه فرمایید .

قیمت کمد دیواری ساده

 قیمت کمد دیواری ساده معمولا ارزان تر از سایر محصولات می باشد به همین دلیل از فروش خوبی هم بر خوردار هستند در تولید این محصولات بخاطر اینکه از نمای بی آرایشی بر خوردار هستند از دستگیره استفاده نمی شود و سعی می شود تا آن ها را به صورت مخفی کار کنند . که همین مساله هم باعث می شود کالا با قیمت ارزان تری تولید شود . این کمد ها در رنگ سفید ارزان تر از سایر محصولات می باشند و در رنگ های کرم ، طوسی ، صورتی ، سبز و ... هم با توجه به قیمت ورق MDF قیمت محصول تولیدی متفاوت می باشد . برای درک بهتر این پاراگراف مقاله کمد ارزان را مطالعه فرمایید .

 

کمد دیواری ساده

خرید کمد بدون نقش

مشتریان خانگی عزیز برای دریافت قیمت کمد دیواری ساده باید از طریق واتس آپ به کارشناسان فروش ما پیام دهند . شایان ذکر است که محصولات ما به صورت تولیدی به فروش می رسند و برای اعلام قیمت نیازمند به اندازه گیری در محل نصب می باشد که کارشناسان ما با دریافت هزینه ایاب و ذهاب در محل نصب حاضر می شوند و بعد از اندازه گیری و کات مستر و مشخص شدن تعداد ورق ها قیمت نهایی را به شما اعلام می کنند و اگر شما در نزد مجموعه ما ثبت سفارش کنید هزینه ایاب و ذهاب از فاکتور شما کسر می شود . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با طراحی و ساخت کمد دیواری را مطالعه کنید .

مدل های کمد دیواری فانتزی

کمد دیواری ساده در تمامی سبک ها اعم از ممبران ، مدرن ، هایگلاس ، کلاسیک و ... تولید می شود . این محصولات در مدل ممبران بیشتر با رنگ سفید تولید می شود . ولی در مدل هایگلاس ما شاهد تنوع رنگ بالا اعم از رنگ های کودکانه پسرانه و دخترانه هستیم که همین امر باعث شده است تا محصولات هایگلاس از فروش خوبی نسبت به سایر محصولات مشابه بر خوردار باشند . اما مدل های ملامینه مات و براق هم به دلیل ارزان بودن توانسته اند در دکوراسیون مدرن جایگاه خوبی را کسب کنند چون محصولات مات به راحتی تمیز می شوند و در مقابل خط و خش هم از مقاومت بالایی بر خوردار هستند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی