صندلی | آشنایی + همراه با انواع مدل و دسته بندی & کلاس آن ها

صندلی در دسته مبلمان قرار می گیرد و یکی از پرکاردترین محصولات در ادارات و شرکت ها و رستوران ها و مدارس و منازل و هتل ها و .... می باشد کاربرد این محصولات بسیار زیاد می باشد به جرات می توان گفت در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرند . این محصولات از نشیمنگاه و پشتی تشکیل شده است که با زاویه 90 درجه به هم وصل می شوند . ابعاد استاندارد آن ها عبارتند از :  عرض یا عمق 38 تا 45 سانتی متر مربع و برای نشیمن و ارتفاع 40 تا 45 سانتی متر از سطح زمین و شیب استاندارد نشیمن چرخشی 95 تا 110 درجه است و وزن استاندارد آن 102 کیلوگرم می باشد .

انواع مدل های صندلی

صندلی ها به دلیل کاربرد زیادی که دارند مسلما از تنوع بالایی هم بر خوردار هستند که این این محصولات دارای مدل های اداری ، خانگی ، رستورانی و ... هستند که هر کدام از این مدل ها در کلاس خاصی طبقه بندی می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم و از آن جایی که نوع اداری این محصول از فروش بالایی برخوردار است پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با صندلی اداری را برای آشنایی بیشتر با این محصول مطالعه فرمایید .

 

انواع مدل صندلی

 

این محصولات عموما از چوب و ام دی اف و نئوپان و فلزی و پلاستیکی ساخته و تولید می شوند که مدل های چوبی این محصولات جزو اجناس لاکچری به شمار می روند و از قیمت و طول عمر بالایی بر خوردار هستند که کاربرد این محصولات در خانه ها و رستوران ها و هتل های لوکس و ... می باشد . مدل فلزی این محصولات بیشتر با روکش های چرم و پارچه ای و همراه با فوم تولید می شوند که بیشتر کاربرد اداری و ماساژ و گیم نت ها و .... را دارند . و مدل های پلاستیکی و ام دی اف هم بیشتر در ویلا ها و رستوران ها و مغازه ها و ... کاربرد دارد . 

دسته بندی و کلاس انواع صندلی

لانژر ها : جزو صندلی های مدرن می باشند و مناسب برای لم دادن هستند که از نشیمنگاه و پشتی فوق العاده راحتی برخوردار هستند .

گیمینگ : به دلیل استفاده دراز مدت از آن ها پشتی بلندی نسبت به سایر مدل ها دارند

آرگونومیک : جزو مدل های طبی می باشد و مخصوص افرادی می باشد که از درد پا و ستون فقزات رنج می برند و مناسب برای نشستن طولانی برای این افراد می باشد

ما سعی کردیم تا شما را در این بخش با انواع دسته بندی و کلاس های این محصول آشنا کنیم جهت دریافت راهنمایی و مشاوره در مورد انتخاب محصول خود می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق واتس آپ در ارتباط باشید .

 منبع :

آشنایی با صندلی در ویکی پدیا