قیمت صفحه بین کابینتی | استعلام قیمت و تاثیر هزینه بر کیفیت

قیمت صفحه بین کابینتی به متریال های مصرفی در تولید آن ها بستگی دارد . معمولا صفحات مسی از سایر محصولات گران قیمت تر هستند و در مقابل محصولات پی وی سی ارزان ترین نوع این محصولات می باشد . برخی از طرح ها ما بین متریال های مختلف مشترک می باشد و به همین دلیل شما با تفاوت هزینه این محصولات مواجه می شوید . پس پیشنهاد می کنیم علاوه بر انتخاب طرح حتما جنس متریال مصرفی در تولید را از فروشنده سوال کنید . ما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با مدل های این محصولات مقاله صفحات بین کابینتی را مطالعه فرمایید و در ادامه با هزینه این محصولات بیشتر آشنا شوید .

تاثیر قیمت بر کیفیت صفحه بین کابینتی

همانطور که گفته شد قیمت صفحه بین کابینتی به جنس آن ها بستگی دارد . در مورد این محصولات باید به این نکته اشاره کرد که کیفیت متریال های مختلف با هم متفاوت می باشد مثلا محصولات مسی ، کورین ، کوارتز از سایر محصولات گران تر هستند ولی در مقابل از کیفیت بالاتری هم بر خوردار هستند . محصولات پی وی سی ارزان ترین نوع این محصولات می باشد ولی در کل از کیفیت معقولی بر خوردار است شاید تنها دلیل ضعف این محصولات نسبت به متریال های مشابه ظاهر مات آن ها می باشد و چون درخشندگی زیادی ندارند کمتر از آن ها استقبال می شود و معمولا این محصولات را در خانه های سازمانی و یا مشارکتی مشاهده می کنید .

 

قیمت صفحه بین کابینتی

نحوه استعلام قیمت صفحه بین کابینتی

همکاران عزیز برای استعلام قیمت صفحه بین کابینتی باید ابتدا اطلاعات همکاری خود را از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند و بعد از دریافت و تکمیل کردن فرم عاملیت فروش ما لیست قیمت محصولات برای آن ها ارسال می شود . مشتریان مصرف کننده عزیز می توانند با شماره خط ویژه ما تماس حاصل فرمایند و با اعلام کردن کد محصول انتخابی استعلام هزینه محصول خود را از ما بگیرند ولی ما پیشنهاد می کنیم این دسته از مشتریان هم از طریق واتس آپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند چون در این صورت ما سریعتر پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود . فقط توجه فرمایید حتما کد محصول را به درستی اعلام کنید چون متریال های مختلف اختلاف قیمت زیادی با یکدیگر دارند .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی