دیوارپوش ضد ضربه | آشنایی با برند و کاربرد دیوارکوب ضد ضربه

دیوارپوش دیوارکوب ضد ضربه با متریال pvc و mdf تولید می شود . محصولات ام دی اف به دلیل متریال مصرفی در تولید آن ها ذاتا در مقابل ضربه مقاوم می باشند ولی محصولات پی وی سی باید به صورت تو پر تولید شوند تا مقاومت خوبی داشته باشند . این محصولات مصارف مختلفی دارند که در ادامه در مورد هر یک از آن ها توضیح خواهیم داد . این محصولات در داخل گشورمان با تنوع بالایی تولید می شوند و به دلیل بالا بودن کیفیت آن ها امروز شاهد صادرات آن ها به کشور های همسایه هستیم . پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مفاهیم این صفحه مقاله آشنایی با دیوارپوش را مطالعه فرمایید .

دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی ( pvc )

دیوارکوب دیوارپوش ضد ضربه پی وی سی به صورت تو پر تولید می شود و از قیمت بالاتری هم نسبت به محصولات تو خالی بر خوردار است و دلیل آن هم استفاده بیشتر از مواد PVC می باشد . این محصولات معمولا در عرض 25 و 30 سانت و در طول های 2.80 متر در دو مدل شیار دار و معمولی ( بدون درز ) تولید می شوند . از معروف ترین برند های ایرانی موجود در بازار کشورمان می توانیم به دیوارپوش پارس فریم و کوبوآ و ... اشاره کنیم . دیوارکوب دیوارپوش ضد ضربه قابلیت نصب در محیط های اداری و تجاری و صنعتی و همچنین پارکینگ ها و راهرو های منازل و ... را دارا می باشند و طریقه نصب آن ها به این گونه است که اگر پشت کار سیمان یا سنگ نباشد با منگنه نصب می شوند و در غیر این صورت نیاز به زیر سازی دارند .

 

دیوارپوش ضد ضربه

دیوارکوب ام دی اف ( MDF )

دیوارکوب دیوارپوش ضد ضربه ام دی اف همانطور که از نام این محصول پیداست و چون متریال استفاده شده در این محصولات MDF می باشد پس بدون تحقیق می توانیم متوجه شویم در برابر ضربه و اجسام نوک تیز مقاوم می باشند . به همین دلیل بیشتر در سالن های ورزشی مثل فوتسال ، والیبال ، بسکتبال و ... این محصولات را مشاهده می کنید . هر چند در پاساژ ها و مجتمع های خرید هم از این محصولات استفاده می شود . از بهترین برند های ایرانی موجود در بازار می توانیم دیوارکوب کرونوگرین و پرشیا پروفیل و ... را نام ببریم چون در طول سالیان گذشته به ما ثابت شده است که دیوارکوب دیوارپوش ضد ضربه از طول عمر بالای بیشتری نسبت به سایر برند ها برخوردار هستند در پایان اینکه این محصولات معمولا در عرض 24 و 25 سانت و در طول 2.80 متر در دو مدل زبانه کوتاه و زبانه بلند تولید می شوند .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی