دیوارپوش ارزان | نحوه تولید و تشخیص دیوارکوب ارزان با کیفیت

دیوارکوب و دیوارپوش ارزان به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین دلیل آن متریال مصرفی در آن ها می باشد و در حالت کلی متریال پی وی سی ارزان تر از ام دی اف می باشد به همین دلیل دیوارپوش های پی وی سی قیمت پایین تری نسبت به دیوارپوش های ام دی اف دارند . عموم مردم بر این باورند که اگر کالایی با قیمت مناسب خرید کنند کالای بی کیفیتی خرید می کنند ولی متاسفانه در مورد این محصول باید اعلام کنیم این طرز فکر کاملا صحیح می باشد برای اینکه برای تولید با قیمت پایین حتما باید از متریال کمتر و یا ضعیف استفاده کرد . ولی ما پیشنهاد می کنیم برند های موجود در سایت تیدا دکور را که جزو با کیفیت ترین برند های موجود در بازار می باشدحتما از مجموعه ما استعلام قیمت بگیرین تا این محصول را گران نخرید .

نحوه تولید دیوارپوش ارزان

از آنجایی که ما دو محصول دیوارپوش دیوارکوب ارزان PVC و MDF داریم . در این بخش دیوارپوش ارزان را درمورد هر دو محصول جدا گانه مورد بررسی قرار می دهیم .

دیوارپوش پی وی سی : در تولید این محصولات معمولا برای اینکه محصولی با قیمت پایین تولید کنند در ترکیب PVC و کربن درصد کربن را بیشتر می کنند تا کالایی ارزان تولید کنند ولی متاسفانه این مساله باعث می شود تا محصول تولید شده بسیار شکننده باشد که به هیچ عنوان خرید این محصولات را پیشنهاد نمی کنیم . پیشنهاد می کنیم مشتریان عزیز حتی الامکان از برند های معروف بازار خرید کنند تا با مشکل کیفیت مواجه نشوند .

دیوارکوب ارزان ام دی اف : در تولید این محصولات معمولا مغز کار را از نئوپان یا لترون انتخاب می کنند تا محصولی با قیمت پایین تولید کنند . که در مورد این محصولات باید بگوییم که مقاومت فوق العاده پایینی در مقابل خوردگی حشرات دارند و اگر سوسک های ریزی در بعضی از مواقع در مکان هایی که این محصولات نصب شده اند مشاهده می شود دلیل آن مغز محصول می باشد . و دلیل دیگر برای تولید کالا با قیمت پایین کمتر مصرف کردن چسب می باشد که متاسفانه این موضوع هم باعث می شود که روکش پی وی سی بعد از مدت کوتاهی بلند شود .

دیوارپوش دیوارکوب ارزان

 

نحوه تشخیص دیوارکوب ارزان با کیفیت

در این مورد باید به اطلاع شما مشتریان برسانیم که به هیچ عنوان شما نمی توانید کیفیت دیوارپوش دیوارکوب ارزان را تشخیص دهید برای اینکه مغز محصول بعد از روکش شدن قابل مشاهده نمی باشد اما ساده ترین راه برای تشخیص کیفیت در محل وزن کار می باشد که شما مشتریان عزیز با در دست گرفتن کالا به صورت حدودی می توانید تشخیص دهید که محصولی که خرید می کنید تراکم بالایی دارد یا نه ولی باز ما پیشنهاد می کنیم از برند های مطرح بازار خرید کنین تا با مشکل بی کیفیتی مواجه نشوید . از برند های مطرح بازار از جنس پی وی سی می توانیم به دیوارپوش آرمانی پلاست و از جنس ام دی اف می توان به دیوارپوش پرشیا پروفیل اشاره کرد .  امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله شما را با دیوارکوب دیوارپوش ارزان آشنا کرده باشیم .

منبع :

سایت به زبان انگلیسی در مورد دیوارپوش ارزان