درب حمام همراه با نحوه خرید و فروش همچنین قیمت ارزان درب ها

درب حمام یکی از مهمترین وسایل در منازل می باشد و از آن جایی که معمولا این درب ها در اتاق خواب قرار می گیرد بر زیبایی اتاق هم تاثیر گذار خواهد بود و همیشه بزرگترین دغدغه بانوان خانه کیفیت و زیبایی این محصولات بوده است . که به این دسته از مشتریان باید اعلام کنیم مناسب ترین و با دوام ترین درب برای حمام محصولات ضد آب یا ABS می باشد که ما پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با درب ضد آب را مطالعه فرمایید . امروزه با پیشرفت تکنولوژی نگرانی های شما بر طرف شده است چون امکان تولید این محصولات به صورت دو رو امکان پذیر می باشد و شما می توانید نمای درب به اتاق را از نوع اچ دی اف HDF روکش پی وی سی انتخاب کنید .

انواع درب های قابل استفاده در حمام

شما عزیزان می توانید از مدل های MDF روکش پی وی سی و اچ دی اف روکش PVC و ABS یرای درب حمام استفاده کنید . توجه فرمایید که مدل های روکش پی وی سی در مقابل آب و رطوبت مقاوم می باشند ولی ضد آب به شمار نمی روند . بهترین و  با دوام ترین مدل ها ABS می باشد که از طول عمر بالاتری برخوردار است . توجه کنید چهارچوب تمامی درب ها برای حمام باید با رزین پوشانده شود تا در مقابل رطوبت و آب مقاوم شود . شایان ذکر است محل قرار گرفتن دستگیره و قفل تمامی مدل ها در محل توسط نصاب ایجاد می شود که این مساله تاثیری بر دوام و طول عمر درب ندارد .

 

مدل های درب حمام

نحوه خرید و ثبت سفارش این محصولات

همکاران عزیز برای همکاری در مورد درب حمام با مجموعه تیدا دکور می توانند از طریق واتس آپ با کارشناسان ما در ارتباط باشند و بعد از دریافت فرم عاملیت فروش و تکمیل آن اقدام به دریافت نمایندگی و عاملیت فروش کنند و شرایط دریافت نمونه و سمپل ها را از ما سوال کنند . همکاران عزیز توجه داشته باشند که چون م بنا به ابعاد آن ها درب را تولید می کنیم به هیچ عنوان درب حمام تولیدی مرجوع یا تعویض نمی شود و مسولیت بر عهده خودشان می باشد . و سلامت ارسال بار بر عهده بابری می باشد و شرکت مسولیتی در این باره ندارد . مشتریان مصرف کننده عزیز هم می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهند .

درب حمام پلی وود

این محصولات از جنس پروفیل تولید می شوند . از برند های متنوع اعم از هافمن ، سام و .... . این محصولات بیشتر برای مکان های اداری مناسب می باشد که جایگزین مناسبی برای درب های آلومینیومی قدیمی می باشد . اما این محصولات در سبد کالایی ما قرار ندارند چون در منازل مسکونی کمتر از این مدل درب ها استفاده می شود و دلیل اصلی این موضوع هم طرح های ساده و صنعتی آن ها می باشد که ست کردن آن ها با محیط دکوراسیون داخلی منازل دشوار می باشد . در ادامه پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت و خرید سایر محصولات درب حمام به فروشگاه تیدا دکور مراجعه فرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان انگلیسی