نصاب کابینت | نصب ارزان کابینت آشپزخانه + همراه با هزینه آن

نصاب کابینت در نمای نهایی کار شما فوق العاده تاثیر گذار می باشد . مجموعه تیدا دکور با بیش از 15 سال سابقه دارای کارشناسان نصب مجربی می باشد . توجه داشته باشید که مجموعه نصابان ما در زمان ساخت و تولید در کارگاه ما حاضر می شوند و با نظارت بر برش ها و ابعاد سعی می کنند تا در محل نصب به بهترین روش ممکن کار خود را انجام دهند . گاهی وقت ها مشتریان فقط خرید را از مجموعه ما انجام می دهند و عمل نصب را خودشان بر عهده می گیرند که در این مواقع شرکت مسولیتی در این باره قبول نمی کند . پیشنهاد می کنیم مقاله آشنایی با طراحی کابینت آشپزخانه را مطالعه فرمایید .

هزینه نصاب کابینت آشپزخانه

 نصاب کابینت به دو دسته اوستا کار و مجرب تقسیم می شود که معمولا اوستا کار ، نظارت بر مراحل نصب را بر عهده می گیرد و کارکنان مجرب همراه با شاگردان عمل نصب را انجام می دهند . ولی گاهی برخی از مشتریان خواهان هزینه کردن هستند که در آن زمان با پرداخت هزینه ، کار آن ها توسط اوستا کار انجام می شود . در این موقع شما یقینا کاری بی نقص را مشاهده خواهید کرد . و مجموعه تیدا دکور نصب کابینت را در زمانی که توسط اوستا کار انجام می شود صفر تا صد گارانتی می کند تا کار تحویل داده شده دقیقا همانند طراحی سه بعدی باشد . برای استعلام قیمت هزینه نصابان با کارشناسان فروش ما با خط ویژه 02128428514 تماس حاصل فرمایید .

 

نصاب کابینت آشپزخانه

نصب ارزان کابینت آشپزخانه

در مقوله نصب ارزان کابینت مهمترین مساله نصاب انتخابی می باشد که معمولا شما با سرچ کردن در گوگل و اپلیکیشن هایی مثل دیوار و ... می توانید نصبی ارزان را تجربه کنید . ولی گاهی اوقات در نمای کار و زیبایی کابینت شما بسیار تاثیر گذار می باشد از این رو مجموعه تیدا دکور برای رفاه مشتریان خود سعی کرده است تا با کمترین هزینه عمل نصب را برای شما انجام دهد تا شما به دلیل ارزانی زیبایی آشپزخانه خود را با خطر مواجه نکنید . چون گاها نصاب های مبتدی با سوراخ کردن های اشتباهی باعث می شوند تا نمای کار شما زیبایی خود را از دست دهد و گاها با بد نصب کردن لولا و جک ها باعث افتادگی درب ها می شوند که این موضوع شما را با ظاهری بسیار زشت مواجه خواهد کرد .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی