مقالات

خرید پارکت و خرید لمینت + نحوه سفارش و استعلام موجودی آن ها

در این بخش در مورد نحوه خرید پارکت و خرید لمینت از سایت تیدا دکور توضیحاتی را برای خرید آسان شما می دهیم تا راحت تر بتوانید استعلام موجودی کالای خود را بگیرید و بعد نزد ما ثبت سفارش کنید و بعد خرید خود را از مجموعه تیدا دکور بی واسطه انجام دهید . پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه خرید این محصولات بیشتر آشنا شوید .


قبل از خرید پارکت لمینت و نحوه ثبت سفارش آن ها پیشنهاد می کنیم تا مقاله آشنایی با پارکت لمینت را مطالعه کنید تا در ابتدا با تفاوت این دو محصول آشنا شوید . در سایت تیدا دکور امکان خرید این محصولات هم برای همکاران عزیز جهت همکاری و دریافت عاملیت فروش امکان پذیر می باشد و هم برای مشتریان مصرف کننده عزیز سایت تیدا دکور . حال در ادامه به نحوه خرید این محصولات به تفکیک نوع همکاری و مصرف کننده اشاره خواهیم کرد .

 

خرید پارکت لمینت 

 
نحوه خرید پارکت لمینت ویژه همکاران

همکاران عزیز در تهران و شهرستان ها ابتدا باید توجه داشته باشند جهت همکاری و خرید پارکت لمینت باید از طریق آیکون های واتس آپ و تلگرام با واحد فروش ما ارتباط بر قرار کنند و بعد از ارسال اطلاعات همکاری اعم از کارت ویزیت و عکس فروشگاه و پروانه کسب و بعد از تکمیل فرم عاملیت فروش ما اقدام به همکاری با شرکت تیدا دکور کنند . همکاران عزیز توجه داشته باشند که شرکت تیدا دکور در مورد برند هایی که کارخانه آن برند در استان مربوطه نمایندگی و یا دپو کالا دارد هیچ گونه پخش یا همکاری نخواهد داشت مگر آنکه انحصار فروش در آن شهر و شهرستان در اختیار مجموعه تیدا دکور باشد .

همکاران عزیز به ازای هر 100 متر پارکت لمینت مبلغ 500 هزار تومان از ما تخفیف دریافت می کنند و همچنین با خرید اشتراک های ماهانه و سالانه ما می توانند از مزایای بیشتری برخوردار شوند . مجموعه فروشگاهی تیدا دکور تمام تلاش خود را برای جلب رضایت همکاران عزیز انجام می دهد . پس خواهشمندیم ما را با نظرات و انتقادات خود کمک کنید تا به ارتقای کیفیت خدمات خود بیافزاییم . همکاران محترم در هر ساعت از شبانه روز با ارسال تیکت می توانند مشکلات احتمالی خود را با ما در میان بگذارند و کارشناسان فروش ما در بخش تیکتینگ تیدا دکور آماده پاسخگویی به همکاران عزیز هستند .

 
نحوه خرید پارکت لمینت ویژه مشتریان خانگی

مشتریان خانگی یا مصرف کننده در تهران می توانند برای خرید پارکت لمینت بعد از دریافت استعلام موجودی و قیمت محصول خود در واتس آپ و تلگرام و بعد از دریافت فاکتور به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند و آن دسته از مشتریانی که قصد خرید حضوری را دارند می توانند با مراجعه به آدرس ما بصورت حضوری خرید خود را انجام دهند . مشتریان عزیز ما در شهرستان ها هم به آن دلیل که مراجعه حضوری برای آن ها مقرون به صرفه نمی باشد می توانند به صورت غیر حضوری از طریق تلگرام و واتس آپ سفارش خود را ثبت کنند و خرید خود را انجام دهند .

مجموعه فروشگاهی تیدا دکور برای جلب رضایت و خرید آسان برای مشتریان در سراسر ایران عزیزمان قسمت فروشگاه آنلان خرید پارکت و لمینت را راه اندازی نموده است پس از این شما مشتریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز محصول دلخواه خود را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید . پشتیبانی سایت 24 ساعته می باشد و ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ به سوالات شما عزیزان هستیم . فقط پیشنهاد می کنیم در هنگان سفارش محصول شرایط مربوط به محصول را کاملا مطالعه کنید تا در مشکلات احتمالی پیشگیری نمایید . چون ما سعی کرده ایم به صورت شفاف و واضح شرایط خرید هر محصول را در رابطه با موجودی آن محصول توضیح دهیم .

نکات مهم در مورد خرید پارکت لمینت

شماره ای که برای دریافت موجودی و ثبت سفارش خرید مورد تایید شرکت تیدا دکور می باشد شماره : 09104766401 می باشد .

فاکتور خرید پارکت لمینت شما فقط با مهر با لوگوی شرکت تیدا دکور و شماره تماس 02128428514 معتبر می باشد .

به دلیل هزینه حمل محصولات ما بعد از خرید امکان تعویض یا مرجوع کردن کالا امکان پذیر نمی باشد پس در انتخاب و خرید خود دقت فرمایید .

منبع :

سایت مرجع به زبان فارسی

سایت دیجی کالا

دیدگاه‌ها

0
Guest
یکشنبه, 23 ارديبهشت 1403 13:35
سلام آقا از نصابتون تشکر کنید ما خیلی ازشون راضی هستیم . خوشحالم خریدم رو از محموعه متعهد تیدا دکور انجام دادم . دولفقاری از پیروزی تهران
پاسخ دادن
1
Guest
یکشنبه, 23 ارديبهشت 1403 13:27
سلام ممنونم از ارسال به موقع پارکت لمینت ترک فلور ما . رستمی از شهر خواف
پاسخ دادن
2
Guest
شنبه, 22 ارديبهشت 1403 12:22
ممنونم بابت فیلم آموزشی تون خیلی خرید از سایت رو برای من راحت کرد
پاسخ دادن
3
Guest
جمعه, 21 ارديبهشت 1403 13:15
سلام ما از شما لمینت ازمیر خرید کردیم راضی هستیم خواستم تشکر کنم .فاطمه رحمتی از شهر قم
پاسخ دادن

سایت تیدا دکور با دارا بودن تمامی نماد های اعتماد خرید آنلاین و امن را برای شما مشتریان و همکاران عزیز فراهم کرده است . پس از شما خواهشمندیم برای خرید حضوری اصرار نفرمایید . برای ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت پیام دهید و برای راهنمایی و مشاوره با خط ویژه ما تماس حاصل فرمایید .
واتس آپ : 09104766401
خط ویژه : 02128428514

نمادهای اعتماد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بهسازان تیدا دکور می باشد . هرگونه کپی برداری و نشر اطلاعات بدون مجوز رسمی از این سایت شامل پیگرد قانونی می باشد . برای استفاده از مطالب ما با شرایط قانونی از قسمت تماس با ما در ارتباط باشد .

با تشکر : مدیریت شرکت بهسازان تیدا دکور

چت روبیکا

چت ایتا